Kuni 65% allahindlust rohkem kui 15,000 tootest Säästa nüüd
Ka praktilist kaubandussektorit, näiteks töökodasid, tööstust või mitmesuguseid abiruumid, näiteks parklad, iseloomustab individuaalne stiil. Seda võib kirjeldada järgmiselt: Valgustustoode, mis on sinna paigaldatud, peab integreeruma üldpilti tagasihoidlikult, see peab nägema välja professionaalne ja eelkõige olema professionaalne. Nendes valdkondades on olulised valguse funktsionaalsed, mitte kujunduslikud omadused. Modelleeritud valgus näiteks tootmishallis põhjustab pigem raskusi masinate töös kui lihtsustab seda. Kaubandussektoris peab valgus tõhusalt valgustama - valgus ja varjud on sageli ohtlikus masinatöös kohatud. Tehniline valgus on seega eriti tõhus valguse kvaliteedi poolest ja eriti tagasihoidlik disain.
Töökojad, tööstus ja tootmine ning parklad: mõned tehnilise valgustuse kasutusvaldkonnad on juba nimetatud. Kuid isegi nendes valdkondades on valgusti olemuse poolest erinevusi. Tehnilise valgustuse kategooriasse kuuluvad näiteks sageli väga vastupidavad ja löögikindlad pinnale paigaldatavad hajutiga valgustid. Samuti on olemas valgusribad ja kõrghaljastusvalgustid. Viimastes kasutatakse sageli metallhalogeniidlampide kasutamist, et tagada optimaalne valgus ja vastavalt sellele valgusallika pikk kasutusiga. Kõrghaljastusega kohtvalgustid valgustavad näitusepindu ja tööstuslikke töökodasid. Süvistatavate rõhtvalgustite puhul on olukord veidi teistsugune. Need sobivad ka kontoriruumidesse, kus kehtivad vastavad valgustuseeskirjad, kuna need ei pimesta peaaegu üldse. Ka juuksurisalongid kasutavad rõhtvalgustid, et saavutada klientide jaoks pimestusvaba valgustus.
Nagu juba mainitud, kasutatakse valgustuse optimeerimiseks tehnilist valgustust. Optimaalne valgustus ei tähenda siiski alati maksimaalset varjatut valgust. Vastupidi: kaupluse ala loetakse samuti ärikasutuseks. Ja tegemist on eelkõige müügiedendusliku valgustusega. See rõhutab huvitavaid müügialasid ja lükkab näiteks keskkäigu suhteliselt vähese valgustusega tagaplaanile. See struktureerib kogu müügipiirkonna ja suunab kliendi pilgu talle huvipakkuvatele pakkumistele.
Läbiviidud hinnad vastavad tootja soovitatud jaemüügihinnale.
Kõik hinnad sisaldavad 22% käibemaksu, ilma tarnekuludeta.